Professional UI Solutions
Site Map   /  Register
 
 

Forum

Please Log In to post a new message or reply to an existing one. If you are not registered, please register.

NOTE: Some forums may be read-only if you are not currently subscribed to our technical support services.

Forums » Elegant Ribbon Tech Support » Marketingové a analytické služby v reálném čase Collapse All
Subject Author Date
Lucie Adamcik Feb 27, 2024 - 2:28 PM

Marketing v reálném čase je založen na principu rychlosti, relevance a zapojení. Netradiční, personalizované a kreativní reklamní kampaně často reagují na nečekanou novinku nebo událost. Marketing v reálném čase využívá data a analytiku ke sledování chování zákazníků a trendů na trhu. Rychle a nárazově!

Marketing v reálném čase znamená živé vysílání, příspěvky na sociálních sítích, e-mailové newslettery, personalizovaný obsah vytvořený na základě chování uživatelů. Analytické nástroje poskytují údaje o chování uživatelů v reálném čase a zjišťují aktuální trendy.

Služba Google Analytics je podrobná statistická služba propojená s webem, která pomáhá sledovat návštěvnost a chování uživatelů. Služba Google Analytics shromažďuje údaje, které lze využít k marketingovým rozhodnutím v reálném čase.

Hootsuite. Jedná se o platformu pro správu sociálních médií, která umožňuje spravovat více účtů na sociálních sítích současně a sledovat reakce uživatelů a zmínky o značce v reálném čase.

BuzzSumo. Nástroj pro analýzu a vyhledávání nejoblíbenějšího obsahu v určitém odvětví nebo tématu. Služba poskytuje údaje o tom, kdo na váš obsah odkazuje a kde je sdílen.

Zmínky: Mention (zmínka) o tom, co se děje na internetu, a o tom, co se děje na internetu. Jedná se o nástroj pro sledování zmínek o konkrétní značce online. Mention sleduje oznámení v reálném čase, což vám umožňuje rychle reagovat na komentáře a zpětnou vazbu od zákazníků.

Betonlogos s.r.o. https://betonlogos.cz/cz/blog

Marketing v reálném čase je efektivní přístup, který vám umožní přizpůsobit vaše obchodní nápady a strategie měnícím se potřebám a preferencím spotřebitelů. Společnost Betonlogos vybírá a přizpůsobuje analytické nástroje. Sleduje účinnost reklamních kampaní. Pro podnikání klienta analyzuje zájem a zapojení cílové skupiny, vyhodnocuje:

počet zobrazení a návštěv vašich webových stránek nebo stránek produktu.
konverzní poměry - podíl návštěvníků, kteří provedli cílenou akci.
průměrná doba strávená na stránce